Hei kor da gjeng

bilde0191

Dette er helt forferdelig, jeg vet.
Men noen ganger er livet sånn at man må endre på ting.
Slik er det i alle faser av livet.
Dette kan riktig nok ikke sammenlignes med da man gikk fra å være potte-vræler til bleie-væter, men det så likt som man kan få det.
Det at jeg ikke lenger går under navnet snikende ullteppe-vandrende vedkubbe er trist nok i seg selv.
Det blir litt for dumt at dere skal sitte å snufse over det i tillegg.
Konseptet er forbedret, livet er litt lysere og sarkasmen har fått sin omgang i spisseren.
Herfra skal det nå smelle. Riktig nok ikke i madrassen slik noen foretrekker, men det skal smelle litt fra overleppen.
For dem som nå tror jeg skal gjøre karriere i å spytte snus, så ta dere en runde rundt hjørnet.

Jeg har ikke skrevet/gjort narr av noen på flere dager, og jeg kjenner at min sarkastiske undertone ligger å bobler under huden på meg. Ikke kan jeg se den, men jeg vet at den er der.
Mitt behov for herlige sammenligninger og andre uhumskheter er på størrelse med Daniels erfaringer på danskebåten.

Kanskje det er på tide å informere dere om at det ikke er lenge til jeg trer inn i de voksnes rekker.
Med andre ord. jeg blir 20! 😀
Det blir helt sinnsykt, da jeg tenkte å leie inn mannelig strippere, en levende johnny Depp, 8 bløtkaker og en syngedame.
Tro det eller ei. jeg lyver.
jeg har da invitert dere undersotter til middag på et kreativt sted. sett bortifra det, aner jeg ikke hva jeg måtte ønske å finne på, men kjenner jeg meg selv rett blir det rølp i løpet av natten/dagen.

HEIA ARI BEHN!

Legg igjen en kommentar

