Hjemme alene 14

Joa, jeg er alene hjemme. Hepp Hepp. Soppen er på nattejobb og JEG har leiligheten for meg selv.

Rettelse. jeg har stuen/kjøkkenet for meg selv. For det er nettopp det denne leiligheten består av. Kunne gjerne skrytt på meg et boblebad og et walk in closet, men det nærmeste jeg kommer dét, er varmtvannsbeholderen og skapt i gangen.

Så nå sitter jeg her, dagen før bursdagen min (HINT HINT) med ansiktsmaske, lakker negler, og med et digert glass cola. Jeg ser dårlig tv og har laget meg kriminelt god kvelds, da selvsagt bestående av to speilegg med bacon 🙂

jeg har bitemerke på hånden, blåmerke på kneet og lårhøne.  Dette kommer ikke av at jeg har sloss med nabokatten, men soppen jeg bor ihop med. Gutten liker ikke å bli klypt på kan man si! xD

Uansett. Det er på tide jeg nå begynner å befale dere rundt om hvordan dere skal klare å samle sammen et par millioner til bursdagen min.

merker jeg ikke eier inspirasjon i dag, siden jeg da egentlig heller vil følge med på digg mann på tv og lakke negler. Ikke helt Marthe-stil, men hey, man fyller 20.

Så, kyss mine føtter, sleik meg i øret og SEND MEG BURSDAGSMELDING!!!

Legg igjen en kommentar

