Marthe Maskin fyller 20!

dsc_0095Ser du det dyret til venstre her? Ja hun ja. helt riktig. Hun hadde bursdag i går hun. stor ble hun og. Hele 20 år. (og den som skriker halvveis til 40 en gang til, får seg et slag over nesen)

Uansett. Bursdagen min startet med telefonsamtale fra Ole, som hylte gratulerer med dagen inn i røret. jeg hadde da sovnet, til tross for at jeg hadde lovet meg selv å være oppe hele natten.jeg ble vekket med bursdagskyss kl halv 7, da Fredrik kom hjem fra jobb.

Så var det å humpe meg selv avgårde til skolen. Kristine improviserte en organisert bursdagssang under gym-timen, før Gille og Sondre latet som om de var god i fotball.

3 timer med politikk ble til 2, og så fartet jeg videre på café med Marin.

Ingeborg var så herlig at hun hadde laget nydelig muffinser med lys på til meg, mens Benjamin kom vandrende i sin militæruniform.

Vi klarte da selvsagt å fylle ca hele pastasentralen og Kristine nærmest hoppet av stolen kontinuerlig før det var tid for åpning av gaver.

og folkens. Dere tok jo helt av! Verdens mest sexy sko, bodyprodukter til en halv formue, og ikke minst, en etterlengtet pinsett. You guys made my day! Dere er bare så utrolig fantastiske! Vanvittig glad i dere alle sammen!

Videre var det ut i leiligheten for overkonsumering av alkohol. Etter mye idémyldring og en halv pakke røyk kom vi endelig frem til en drikkelek og vorset var i gang! Gille ble selvsagt fullest av oss alle, med unntak av meg selv og Juni, selvsagt, men det snakker vi ikke så høyt om.

For å gjøre en lang historie kort. Beina mine verker, hodet mitt er noe slitent, og det dukker stadig bilder opp på netthinnen av Gille som sjekker opp alt som kunne krype og gå.

Det var en helt toppers dag, og jeg kan ikke si annet en TUSEN TAKK! ❤

Legg igjen en kommentar

