Kake?

73ff2c3b96f205adcb715ec24a8fb2c0Det er på tide at jeg skriver igjen. Riktig nok ikke om dronningen av England, men bildet var såpass misvisende at jeg ikke hadde noget valg.

Livet mitt er inn i hampe komplisert for tiden, noe som ender med at jeg rett og slett ikke har tid eller krefter til å sette meg ned å skrive om øtterli random ting. Jeg hadde planer om å skrive en hyllest til q-tipsen, men jeg tror jeg lar vær. rett og slett fordi jeg kjempet en bitter kamp med en på badet i dag morges da jeg skulle male meg.Ikke bare nektet den å samarbeide, men jeg er sikker på den enten var levende eller batteridrevet, da den hoppet ut av bosset bokstavlig talt.

hvis du nå sperrer opp øynene og tar dette for god fisk er jeg nødt til å slappe deg litt i bakhodet. Grunnen til at dette forekom, var nettopp fordi jeg er elendig til å kaste q-tips i bosset. Så der. Der har du din logiske forklaring!

For dere som enda ikke har fått det med dere, så er jeg blitt hakket større. Nei, jeg har ikke vokst 1 cm, og for å skuffe deg Gille, rumpen min er ikke blitt særlig større. (En skulle dog tro det etter 3 uker med ferie fra trening)

Jeg har btw fått meg ipod touch til gebursdagen og jeg er nå flittig bruker så det holder. At den ikke er blitt brukt opp enda er et under. Den er blitt min nye facebook! (eller. det vil si. jeg ER på ipoden. PÅ facebook. )

Videre inn i denne formidlingen skal jeg da flytte til mine besteforeldre. Riktignok skal ikke de oppholde der, da de bedriver tiden med å sutle rundt på fyllingsdalen sykehjem!

Nå skal jeg da ha norsk, men sånn ca 1/3 del av klassen. HEPP HEPP

Legg igjen en kommentar

