Russ 09

2886_186855930362_591550362_6668521_5244799_n

Nei så var russetiden i gang dere! Ikke se på meg! Det er ikke MIN feil at dere er overstadig beruset konstant hele tiden, men jeg kan ærlig innrømme at jeg liker tankegangen deres.

Bloggen er ny og da er alt ting godt. Jeg er kanskje ikke like skriveaktiv som før, men hei, vi overpopulære mennesker får også skrivesperre.

Uansett. Mitt poeng her er at vi nå to dager på rad har klart å drikke oss overstadig beruset. Helt innsindig fullstendig fra vettet. Ikke nok med det, vi er nødt til å lide oss gjennom Gymnaslærer Pedersen, bakfulle og med en trang til å løpe rundt vannet alle sammen.

Gille ser noe sliten ut, og Simon har vel egentlig ikke så mye på hjertet. Sjurseth er fortsatt noe fullefullesen og Stian har sovnet.

Når det gjelder meg, spør du? Vel. Hodet mitt leker karusell med hjernebarken min, noe som fører til overstadig hodepine!

SKÅL FOR RUSSETIDEN! SKÅL!

Legg igjen en kommentar

