Hydra Texaco. Et helvte på jord

Nå skal dere høre. OG dette er ikke bare bare.  Marthe har nemlig vært på jobb.

Stilig tenker sikkert dere nå, men kjeften på dere nå. hør etter.

Dagen min begynner med at jeg forsover mig. Heftig. hjernen min reagerer ikke på vekkerklokken og det hele endte med 125 kr i utgifter til bergen taxi. hei hvor det går.

Videre kommer ole på jobb og skryter over at det har vært stille og rolig. Så feil kan man ta. I det Ole fyker ut døren som den svirrevimpen han er, kommer det en busslast med Irer som alle ville ha baconpølse og låne toalettet samtidig. Da de surmulende var gått ut av bensinstasjonen grunnet at det ikke fantes et snev av tabasco i butikken, kommer det en middelaldrene mann inn nokså furten.

«Bensinpumpene dine funker ikke». Herlich. Ut med lapper og teip i nordavind. Intet bra syn, det skal jeg love dere.

Jeg orker ikke legge ut så meget, i frykt for å få varige mén, men jeg kan love dere det var action. Besvimende menn utenfor, ambulanse, kvalme kvinnfolk med neseblødende unger og dieselpumper som streiker. herlig dag på jobb med andre ord.

Det stopper ikke der. JEG HAR FRI IDAG. OG HVOR ER JEG?!?!?!?!?!?!?

PÅ SKOLEN!

jeg gir opp.

Legg igjen en kommentar

