Hvor er AmoOooooor?

Meg og Lisa har gitt opp.

jeg har gitt opp blogging, dette er kun et lite «squirt» fra meg, siden jeg er så ufattelig kul.

Uansett. Jeg finner ikke Amor. Meg og Lisa skal finne Amor, og gifte oss med ham, for vi har begge  håpløse gutte-issues. Eller. Jo. det har vi. og for dere 8-åringer som leser dette nå og ikke skjønner noe? Det å være forelsket i HELT feil person, er skrekkelig slitsomt.

mobilen min har fuktskader og de som burde har mobil, har ikke mobil og det er litt plagsomt i lengden. så vet dere det.

jeg eier ikke energi til å være festlig i dag. jeg har sittet og spist chips i hele dag, og nå er magen min full. men det driter jeg i. jeg ser på The Hills og skal spise masse pizza. så skal jeg sette Celine Dion på full guffe og sette meg ned i min svært tomme stue og GRINE!

Dermed kan dere bare ha det så godt. jeg skal forsvinne inn i mine lille svære og bare være der en liten stund. eller. det vil si. 400 år til Amor kommer og henter meg.

ENJOY!

Legg igjen en kommentar

