Nyhet: Marthe spasmer atter en gang

Ja. du leste riktig, sett bortifra dersom du har en enorm dysleksi i bakhodet.

Jeg har funnet ny inspirasjon til at blogge atter en gang. Hvem hadde trodd det?

Sånn med tanke på at jeg har brukt kvelden og hele natten på å høre på Celine Dion, grine gørra ut av meg selv samt spist enorme mengder med snop.

Grunnen til at jeg nå bedriver blogging og ikke er stukket bort på Oasen for å delta på den årlige traktordekk-kastingen, er at jeg rett og slett ikke hadde noe traktordekk at kaste. 60 minutes står på og durer på tven min, mens det eneste jeg nu har spist til frokost, er litt lipsyl. Jeg har vært våken siden kl 6, og har vasket ned nesten hele leiligheten. Slikt skjer med mig når magen min vrenges av unødvendig kjærleiksorg.

Eller. Jeg har ikke kjærlighetssorg. Det er bare hodet mitt som er totalt forvirret og jeg er mektig overbevist om at jeg også har fått litt aids. Ikke AIDS, men LITT aids. jeg har nemlig funnet ut av det er fullt mulig.

Ooo. jeg fant MTV på Tven min og hadde du vært tilstede her nå, slik Kristine skal senere, hadde du fått med deg en aldeles herlig brælelyd fra undertegnede.

MEN NÅ SOM JEG har begynt å blogge igjen, vil jeg også at dere skal svare meg på dette sykt vanskelige spørsmål:

Hvorfor spiser vi med gaffel?

Legg igjen en kommentar

