Middag med Daniel og mor!

Bamsen min lager middag.
Pasta med kylling og creme fresssje!
jeg bare sier det.
han er kanskje diger, men den gutten der kan lage mat! 😀
jeg hadde planer om å skrive noe sykelig spennende i dag, men siden moder er på vei inn døren sånn ca nå, ser jeg at det kan bli litt vanskelig!
jeg skal på kino i dag.
sånn.
nå vet dere det.
Jeg har ingen planer om å fortelle dere hva jeg skal si. kunn for å holde dere på pinebenken.
og for dere som sitrer av spenning der ute, kan jeg informere dere om at det overhodet IKKE er Hanna MOntana på nye eventyr som står på menyen.
(selv om jeg kan ærlig inrømme at jeg er litt sykelig sjalu på kvinnemennekset. jeg mener. GIDD å bli berømt uten meg da!)

Jeg hadde som sagt store planer for oss i dag, men jeg tror jeg kan klage litt på Ari Behn en annen dag. jeg har tross alt god tid.
Hadde også tenkt å plukke litt på hønene når det gjelder dette med gardiner, men det får jeg også ta en annen dag. Eller. la meg.
For dere 4 personer som har vært i mitt rede, er dere også fullt klar over at møblene er fra 1800-tallet og gardinene ser ut som de er sydd sammen av dårlige putetrekk fra fretex.
tro meg. det gjør de.
jeg mener. HVEM skrapte sammen dette og tenkte helt ærlig med seg selv «Hey! dette var stilig!!» ?
I mean. Hallo. Selv Jan Thomas kan ikke si at dette var fresht!
De er da røde, gule,grønne, blå og orange. i striper. Nedover. I følge Hjemmet og Norsk ukeblad skal dette ha en slankende effekt, men den eneste effekten disse gardinene har på min stue, er kun aldrene. Ikke får jeg ta dem ned heller, av den teite grunn at vi ikke har noe å erstatte dem med.
Daniel kan gå å stappe purren opp bak. jeg nekter å ha gardiner i stuen som gjør at jeg plutselig blir 76 år gammel.

Så brått over til den filosofiske delen.
Hvilke gardiner har dere hjemme?

Legg igjen en kommentar

