BPG-volleyball

Jeg spilte volleyball i gymtimen i dag.

Hurra og good for you tenker du sikkert nå.

Men dette er ikke vanlig volleyball. Dette er BPG-volleyball. Og ikke bare er det bokstavlig talt farlig, men når Stian Knutsen også fungerer som lagkaptein, da er det snakk om fare for både hoftebrudd og utskjellinger.

Hell Yeah.

Uansett. Det begynte rolig, jeg knuste til på 1 eller 8 server, og i et lite øyeblikk så det ut til at Stian var fornøyd med meg. Så feil kan man ta. 2 sett mot Sondre og de syv snøhvitene gikk det skeis, kommunikasjonen sviktet. Robin stod med hendene i boxeren og Gille stod å diskuterte med seg selv hvorvidt jeg hadde silikon i rumpen eller ei.

Dette gjorde selvsagt at laget skjerpet seg, men en skal også legge til at blodkaren i Stians panne økte i volum med 50 %.

Jeg kan egentlig gjøre lang og hysterende festlig historie til kort og kjedelig.

Stian er SYK når det gjelder ballsport. I mean. DAMN!

Gutten tar ikke bare av, han hopper, han ruller, han slår seg på låret og andre myke steder på kroppen, han spytter, skriker og ikke minst, alle vi andre MÅ TA BALLEN, eller ER DU HEEELT IDIOOOT?.

Hurra for lagmoral og teamspirit.

jeg har overhodet ikke noe spennende å komme med, bortsett fra at jeg merker jeg må henge med VK igjen. «We used to hang» gjorde faktisk litt auaua. Igrunn litt kjipt nå jeg tenker meg om, for «It used to be fun».

VK; HENG MED MEG!

One thought on “BPG-volleyball

Legg igjen en kommentar

