Jobbhore

oh__joy_by_MonsterfuckFør jeg hilser på dere, vil jeg spørre dere om noget. Visste dere at Jennifer Lopez spiller i TO filmer om kvinnevold? Vel. Nå vet dere det. Jeg sitter nemlig oppe og ser på den.

Sånn. HEI!

jeg burde egentlig vært i seng for lenge siden. jeg var ferdig på jobb kl 23.00 og skal på jobb igjen kl 08.00. En helt sinnsyk lørdagskveld med andre ord. Her er det full fest. Robert Redford, Jennifer Lopez og Morgan Freeman på en og samme kanal, i en og samme film, snop på bordet, lik i frys..erhm,..snus i leppen og dyne rundt skrotten. Jeg som blir sett på som fyllesvin sitter nå hjemme i en leilighet i Dalen og ser på film. Livet blir ikke bedre. I belif. (og JA jeg vet hvordan man skriver det ordet, men jeg gidder bare ikke).

Har dere fått med dere at min elskede skal være med i «skal vi danse»? Nei, det er ikke snakk om min mor. Her snakker vi om ingen ringere enn Jan Thomas. Lurer på på Christoffer får lov å sitte på første rad med de andre barna…

Uansett. Jeg merker jeg ikke er like inspirert til å underholde dere som jeg var før. kanskje fordi jeg ikke er helt fornøyd med bloggen min, eller det har med det faktum at jeg ikke har en døyt å skrive om. Strange? Overhodet ikke.

Ikke har jeg vært på fylla med gjengen på en stund, det er lenge siden jeg har vært med både Vk og Marin, og det lenge siden Sondre har dummet seg ut. Såem. Ikke kan jeg gjøre narr av noget heller, da jeg har gjort narr av det meste her i verden. (jeg har til gode å sniffe litt på bowling, men det tror jeg at jeg skal spare til jeg er ferdig med skolen)

Nå griner Jennifer Lopez på film. Det er sykt rørende. det er NESTEN sånn at jeg vurderer å bli rørt. OOo. Unge i trappen. Gammel mann.

Jeg gir dere nå et lite utdrag av filmen, sånn at dere skal få et lite inntrykk av hva jeg faktisk ser på. Som dere sikkert har skjønt er det uhyre spennende. Sondre, slutt å bit negler, det går bra tilslutt.

Jeg har neglelakk på neglene. Seriøst. hvor ellers skulle jeg hatt det? på nesen? Skjerp dere.

Jeg skal btw på jobb i morgen. kl 08.00. hvor teit er ikke det? På en bensinstasjon. Ved en vei. og et par trær. Og et busstopp. Djises. jeg trenger meg ny jobb! Noen som har lyst å gi meg en ny jobb?

Marthe Sortevik søker herved jobb som milliadær. Gief me money bitch!

One thought on “Jobbhore

Legg igjen en kommentar

