Se Anders. jeg oppdaterer. Så bite me!

Danielbamsen min har bursdag i dag. Han blir 20. så jeg satt oppe halve natten, riktignok fordi jeg ikke fikk sove etter MAX grinefilm, men than again, jeg lagde da det han ønsket seg mest.

Jenter, dere vet når dere klipper og limer inn bilder i en bok og skriver søte kommentarer under og rundt og viser den fram til alle deres jentevenner? Ikke. vel. Det kalles en scrapbook. Og det er nettopp dette Daniel ønsket seg. Har dere hørt noe så teit? (bortsett fra at jeg ikke skjønner ironien i Bjørn Eidsvåg sine tekster) Nei.

Så jeg satt da, som nevnt før, oppe halve natten og klippet og limte. jeg lover dere. forsvinner den saksen EN gang til så kommerjeg til å kverke noen!

Joda. Pappa tok btw flatskjermen min. jeg, geniet som jeg er, koblet til både getboksen og tven med scartkabel og hei hvor det går. Funker det? Jada. Har jeg farger? Neida. så nå sitter jeg og ser på private practise i svart hvitt. det er sykt spennende. jeg mener det. jeg er tilbake til 1960. Hepp hepp.

Uansett. Så jeg lagde da bok til Daniel. Og HEI så bra den ble! nøgd ble han og. hvor tøft er ikke det? HMMMM!?!?!??

Så. har jeg en høne og plukke med Juni. jeg dro ENS ærend til byn for å overraske henne med mit åsyn. tror du hun fortsatt var på bocca? neida. hun skal selge støvsugere så hun hadde dratt hjem. fanden.

Og har du nå tenkt å kommentere, SOM DU SKAL, at jeg kunne ringt henne, så skal jeg nå se teit på deg og si at : MOBILEN MIN ER SPERRET! for noen har glemt å betale regningen min.

Nå gidder jeg rett og slett ikke meddele mer fra min verden. men anders har fått viljen sin. Anders er btw en totalt fremmed som synes jeg har fine bein, som skal bli min number 1 fan. jeg skal gjøre ham til min ny stalker.

naboen min har  btw kvise på nesen. jeg sitter nemlig på terassen og jeg kan vel si det er lytt her.. åja. der var kvisen vekke. så kjekt for ham! La oss holde kvisefest!

Legg igjen en kommentar

