Siste skoledag! :D

jeg postet innlegget uten at skrive noe. hvor smart er ikke jeg. vel. jeg sitter ute i solen og steker. jeg spiser snop, hører på musikk, OG snakker med sondre i telefonen. veeent. der la sondre på. stryk den siste I do tingen.

Sondre mener vi skal diskutere innvandringspolitikk. jeg mener vi skal la vær, rett og slett på bakgrunn av en åndsvak heftig diskusjon vi hadde i klasserommet under eksamenstiden. OG det gjorde vi og. Jeg nekter å diskutere innvandringspolitikk med en som ikke kan forskjell på verken opp eller ned når det kommer til damer.

Nå mistet jeg tråen, fordi Sondre fikk meg i litt ampert humør. bortsett fra det har det vært en strålende dag.

jeg er overstadig forelsket, har hatt siste skoledag, og har brukt dagen på å gå i kjole. Jeg hadde og et bed i håret, i form av en diger rosa blomst. stilig? det synes jeg også. Sermonien var nydelig og egentlig litt trist, siden jeg, UTROLIG nok ikke skal gå om igjen. Lærerne gråt selvsagt høylytt da de skjønte at jeg ikke skulle gå der atter en gang og alle foreldrene hylte av skrekk. vel. close . jeg fikk klem av Nils med beskjed om at jeg skulle stikke innom når jeg hadde tid. (noe jeg kommer til å ha, så HERE I COOOOME!)

Jeg ser på gossip girl. tragisk? ja. men OOOMG så syyyyykt søt serie da. kremt. jeg kødder. intetsigende pjatt fra flere hold, det er gossip girl. med en twist! OOo. No doubt på Gossip Girl. Detta liker vi!

NÅ har jeg viktigere ting a… veeent. nei egentlig ikke. men jeg gidder rett og slett ikke skrive mer. fordi.. vel. kremt. atte. liksom. Gossip Girl var liksom.. litt.. gøy! ….gaaad. jeg er flau. FLAU!

Legg igjen en kommentar

