hva gjør marthe på?

Anders liker meg sier han. fordi jeg er smart. DER var noe en kunne lære bort til andre. *hostharkremt*

 Jeg ser på sexy mann på tv som selger bomber på tv. Michael Jackson er gammalt nytt og colaen min er gått ut på dato. Yes. You leste riktig.

jeg spiser snop fra en bollepose. jeg har jogget og jeg kan ikke si at jeg lukter noget spesielt godt. Så vet dere det. Mine personlige problemer ligger nå i den retning at jeg ikke har mat i huset og jeg har intelligente venner. (hvertfall én)

Jeg løser nøtter på msn, og jeg klør litt på den ene hælen. vent. det er litt mer som prikking. jeg legger også onde planer for Benjamin når vi skal på Dagali, og har nå kommet så langt at jeg skal sette ham i en rullestol ute i skogen som en og annen kinesisk unge. (Ikke det at kineserunger får rullestol, but than again.. JA… MORNA!)

Vil dere vite hva mer jeg gjør på?

Stilig.

jeg ser på melkekartongen på bordet. den ser ut som den skal sprenge. riktig nok fordi den er 2 uker gammel. Kanskje.OOoooo.. istid 3 på tv. Trailer. *skuff*

Uansett. JEG HAR HULL I EN TANNEBISS! Hole Crap og seigemann!’ jeg merket det nå! Da hjelper det ikke å dytte i seg sjokolade. Nå vet du det.

Btw! Sånn før jeg glemmer det jeg egentlig skulle si. Erna Solberg er en dame. så husker dere det også. skriv det ned så er dere helt sikre.

Nok en gang. Uansett. Jeg hadde en helt super kveld i går. Min mor er fryktelig… mamma! ❤ Kalv, litt Gin tonic og masse røyk og mas. Og nå skal jeg være litt alvorlig her. Det er deilig å ha mammaen sin igjen. Som har bestemt seg for at hun skal bli en villsau i sitt neste liv. SÅ vet dere det. Min mor vil bli villsau!

SKÅL FOR KVINGEFAMILIEN! ROTEN TIL GALSKAP!

Legg igjen en kommentar

