sommer! :D

Jeg har det så sykt bra for tiden folkens. Jeg har verdens beste venner. Som drikker alkohol med meg på terassen, som bader med meg, og som mobber meg for mine uttalelser når jeg drikker. I say no more.

Anders underholder meg inn til de sene natterstimer. Nå vil han selvsagt protestere, fordi han kommer til å mene at alle andre kommer til å tro at jeg mener noe skittent, men det kommer ikke til å skje.

eid

Man kan ikke se noe, men det er direkte sitater fra ANders. sånn at han bare ble.. EID! 😀

 

 

 

 

Jon Stewart er tv, jeg har brus i glasset og har det egentlig toppers. jeg har brukt to dager på å rydde leiligheten, jeg skal snart male, og snart kommer Lisa hjem.

jeg er singel, og jeg liker det. jeg styrer mitt eget liv, og akkurat nå kjenner jeg at jeg ikke trenger mannfolk. bortsett fra når jeg skal male. *ser søtt på Anders*

GOD SOMMER!

One thought on “sommer! :D

Legg igjen en kommentar

