Klask i veggen og vondt i kjeven

God morgen godfolk.

jeg er fortsatt våken. det har jeg vært i 36 timer. Sånn går det når Lisa kommer hjem fra Stavanger. Joda. Damen er tilbake, og da er også rølpefaktene på sin plass. Vi eide, og da mener jeg EIDE vi dansegulvet på Metro. Samir ble danset sønder og sammen stakker og det var visst noen østlendinger som hadde hotellnøkler. ikke vet vi. for Lisa var opptatt med å klaske seg selv i veggen ved do, mens Samantha stod for de ekstra lydeffektene. Vel ute, etter å ha vist Metro festestandarden for resten av året, valset vi på Contra. der ble vi i 30 sekunder. Deretter tilbake på Metro. Ingen Samantha, men HEY! tidenes råeste nachspiel ble avsluttet i 7 tiden i morges, og jeg lover dere. JEG har vondt i kjeven. for JEG har tygget tyggis. jeg sparer dere for detaljer, fordi jeg rett og slett skal ta med meg dette til graven. Så vet dere det.

 

Sett bortifra det, har verdens beste mamma bursdag i dag. Hun skal jeg spise lunsj med på lørdag og jeg gleder meg masse. Jeg har pakket inn en pakke med doruller og en ekstra tannkost i gave, og håper hun blir kjempeglad. jeg vet du leser her mamma, så gratulerer med dagen mamma! ❤

Legg igjen en kommentar

