Pølsefest

Jeg tenker jeg tar det som jeg fortsatt har hukommelsen i orden. bilder legges på face. enjoy.

charlotte og Jønni valser sydover/nedover og skal nå slikke sol i Australia. kjekt er det, og enda gøyere blir det når man bli invitert på nøstefest på Hjellestad. Charlotte fikk en bråte med gaver, mens Jønni måtte nøye seg med rollen som paparazzi. Noe han klarte helt glimrende, der han løp med knekk i hoften og hvite sko. Ingen hadde selvsagt samvet til å fortelle mannen at HEY, ned med homofaktoren.

Kvelden starter som de pleier flest, solen går ned. det gjorde også alkoholen. Dagens qote går til Stian om seg selv: Når det kommer til fisk, er jeg det beste man har på land.

Fetteren til onkelen til tanten til naboen til Jønni sin hund som OGSÅ het Stian, var kveldens ADHD-kid og spratt rundt som et ekorn på sterkere stoffer. Ikke bare var han skuffet over at vi jenter slikket sol 5 meter FRA ham, men han fikk jaggu santen meg Kamilla til å danse swing. (Riktig nok veltet han Regine inne i nøstet, men det snakker vi ikke så høyt om)

Jønni spratt rundt, Charlotte sang, og Jeaneth danset. Jeg spiste chips. alene. for HVER gang jeg satte meg med noen, i et tappert forsøk på å være sosial og ja.. så bare. *poff* forsvant alle. så der satt jeg. alene. med røyk, chips og vin. (tror kanskje det har noe med at hårbåndet mitt var av ull)

Charlie hadde og vært i syden. selv om det ikke gikk ann å se. Furten kunne hun forklare at det hadde regnet ALLE de 3 dagene hun hadde vært der. jada. vi tror deg vi.

Andreas stakkar, utbrudte et desperat NEI! da jeg sa jeg skulle gå og lovet å sette inn 2000 kroner på kontoen min om jeg ble. og det gjorde jeg. i 5 min. uansett. den gutten skylder meg penger. Haha. Sånn går det når man har Hawaiiskjorte og.. joda. Orange briller.

Jeg tror bilder sier mer enn ord når det kommer til dette her, og jeg lover dere. bildene kommer. Det var nemlig Stian svært opptatt av.

Det neste jeg nå DERIMOT skal si er: KOS DERE, JEG KOMMER TIL Å SAVNE DERE, og IKKE BLI SPIST AV HAI!

god natt

2 thoughts on “Pølsefest

  1. hehe, du er no skjønn er du Marthe… Jeg kan ikke huske at folk fjernet seg når du kom, men var nok hårbåndet som gjorde det 😉 he he.. Håper du koste deg og at du ikke følte deg heeelt alene! Takk for jordbærene som jeg ikke fikk! he he.. men mest, takk for at du kom 😀

  2. Haha. Jeg har de fortsatt i vesken!
    Tror jeg skal bruke de som lokkemat for å få deg hjem igjen eller noe! 🙂 bildene kommer senere. Først lunsj i byn!

Legg igjen en kommentar

