Malesnifferi og andre soppinfeksjoner

Jeg er på dag 3 når det kommer til maling. Ikke spør meg hvorfor. men jeg blir aldri ferdig. Jeg ser for meg, meg selv om 40 år. fortsatt er halve veggen ferdig, Juni sitter fortsatt i sofaen min, og klesvasken er enda ikke hengt opp. riktig nok vil kjøleskapet lukte og den fluen som nå surrer i vinduet mitt, vil nok være ettertrykkelig død.

Men hey, det er lov å håpe. Juni sin mage vil sprenge, så nå løp hun fra sofaen. Ikke vet jeg hva det vil si, men jeg tok nå en sjokolade fra pakken og så videre på tv. (riktig nok Miami Ink, noe som igrunn ikke kan kalles tv)

jeg har intet konkret å fortelle i dag. Jeg kunne fortalt at jeg har brukt penger på liktornplaster, men hey, det er litt privat.

Ikke har jeg noen gamle damer jeg kan fjase om heller.

Speaking of gamle damer. Jeg var med Marin i går. Og det var igrunn festlig. jeg skal ikke bli alt for dyp, men det var ekstremt deilig å være med bestevenninnen sin igjen! Hun er sånn ca best, selv om hun ikke vet det selv. (JADU!)

En dame på tv skal ha en tatovering av hunden sin, for den var så søt. Jeg skal ha det samme. For jeg er blitt glad i husfluen min. så jeg skal ha en husflue, som vandrer nedover den ene hoften min. Det kan bli en spennende og ikke minst orginal tatovering. Jeg skal få min 80 år gamle nabo til å ta den. hun er flink og er stødig på håndenm og hun er erfaren i faget. På hennes storhetstid var det gråblyant som gjaldt, så jeg skal få det på gamlemåten. Gleder meg sykt. Blodforgiftning, here I come!

Seriously. Jeg trenger noe å skrive om. Ellers går dette til Sveits.

Vk. Vi kan overhodet ikke synge, men noen måtte jo synge bursdagsang for deg. GRATLA med dagen! 😀

One thought on “Malesnifferi og andre soppinfeksjoner

Legg igjen en kommentar

