Vaskedag!

DSC_0188Det spilles Rumbamusikk fra Tv-en min.

Det lukter og barbiehår av det rene sengetøyet mitt. For dere som lurer på hva i alle dager jeg tenker med nå, så har det seg så enkelt at det er sånn det lukter når noe har ligget for lenge i tørketrommelen. Da lukter det slik barbiehår lukter når man leker med dem i bassenget ute og lar håret tørke i solen. Slik. Nå har du lært noe i dag også.

Videre vil jeg bare fortelle dere, at å pusse opp samtidig som man skal vaske til mor kommer på middag er fanden meg ikke enkelt. Og jeg har nå funnet ut at 1-2-3 oppussing er bullshit. De kan umulig pusse opp et helt hus på en time! jeg har brukt en uke på stuen min. så kom fanden meg ikke her å påstå at det kunne blir gjort på en time.

(Her vil selvsag Anders komme med en eller annen provoserende kommentar, men jeg velger å svelge eple og snu det andre øyet til)

Bokhyllen min ble en suksess. Hvit og lilla er en genial kombi, og for ikke å snakke om når jeg kommer med mine dekorative ideér. Min mor vil nok pirke på et eller annet, men jeg har gjort dette HELT selv og akter ikke høre kritikk for noen. Kanskje hadde jeg nikket litt og sagt meg enig om Homsepatruljen kom valsende inn døren min, men det er heller lite sannsynlig at det skjer.

Jeg har gjort stuen min 100 år yngre. Før jeg satte i gang med dette litt håpløse prosjektet, så det ut som undertegnede var førdt i 1910. NÅ ser det faktisk ut som om jeg er 20 år.

Det eneste jeg mangler nå, er nye møbler! 😀

One thought on “Vaskedag!

  1. stuen din er blitt knall – helt Marthe….og jeg hadde ingenting å pirke på 😉 bare fortsett som du durer frem – så blir dette den mest lekre og originale leiligheten i hele dalen….stolt jeg !!

Legg igjen en kommentar

