Jens og andre viktige ting

Note to self: Ikke spis kremost som er gått ut på dato. relativt dårlig.

Jeg var ute og danset med Frøken Energi i går. Eller det vil si, vi var på contra, og drakk skvip (alkoholfritt), gikk på Scotsman og var der i 30 sekunder, dro på metro, hvor jeg betalte 200 for å få oss inn. Der var det oss og våre imaginery friends. SÅ dro vi på garage, og poff så var jeg hjemme. Men det var kos, og jeg hadde det gøy, uten å komme hjem dritings for a change. Så nu har jeg spist utgått på dato pålegg, og skal nå legge meg ut i solen. Hvis det framleis er sol når jeg får rumpen min opp av sofaen. Jeg skjønner fra Jens Stoltenberg prater om, sofaen ER vår verste fiende. hvertfall min. Den er skitten, GRØNN og har malingsflekker. Herlig.

Men jeg skal slå et slag for Arbeiderpartiet, komme meg ut av sofaen, ta med meg musikken min, legge meg ut på gresset og sole meg til jeg skal på jobb.

Og hvis Jens nå leser dette (yeah) og tenker at HEY, det funker, en NY arbeiderpartispire, så kan jeg trygt meddele at DET blir intet av, og at jeg heller melder meg inn i FRPU før jeg i det hele tatt tenker tanken på å dele meninger med Jens. Selv om han har rett noen ganger. Før han tar en heftig venstresving og  bare ødelegger alt. Du kan tenke deg når du sitter å heier på noe, og JA JA JA JA! SÅNN JAaaaaaaaaa.. hendene krysses og tærne krølles, dette går, og så bare… JA MORNA!

Litt sånn er det med Jens og politikk. Men jeg skal ikke begynne. Vi vet alle hvor det ender. Derfor velger jeg å løsrive meg fra ondskapen og komme meg ut i finværen!

JA…MORNA!

Legg igjen en kommentar

