Alle er paver i sitt eget hode

Hvis du stusser litt på overskriften, så var det mottoet mitt i dagens BA horoskop. Der stor det og at jeg måtte passe tiden og at jeg ikke måtte krympe min indre sau. Sånn ca.

Jada. Michael Jackson er nesten begravet, Britney Spears skal bli jøde og jeg forsov meg til jobb. Igjen. Ikke akkurat verdens smarteste ting å annonsere det her, men jeg er ikke akkuat kjent som kona til Einstein heller.

Og for dere som ler av meg nå, så kan dere trykke dere selv på nesen. Jeg er nemlig smart. Litt hvertfall. Eller som Lene Alexandra sa en gang i tiden: Jeg har minst en million i IQ.  Jada. vi tror deg. og jeg er dronningen av England.

Atter en gang komme Mr Unpocoloco inn for kaffe. Jada. jeg skal gi deg kaffe skal jeg. Hmpfr. Han kan umulig være riktig skrudd sammen. «Må du ikke være så dømmende Marthe». Jada. Synes jeg hører dere. Men si meg. Er det normalt for en mann med kone og barn og gråtoner og viker øverst på topplokket og nærmest kommer hoppende inn døren fordi det er JEG som er på jobb. Trukke det duuu!

Hmm. Jeg trenger definifivt ny neglelakk. FOr ikke å snakke om en skikkelig hårkur. Handleliste er nedskrevet. Søndag. FAEN.

Kino anyone?

Legg igjen en kommentar

