Blogging? o.0

Nei så var det jaggu fanten meg jobbdag igjen dere. Hvilket betyr endeløse timer med avislesing og stirrekonkurranse med den lokale husfluen.

jeg har og tenkt å bruke annleinga, som de sier på nynorsk, til å prate litt om dette med blogging. For jeg var nemlig innom Ulrikke Lund sin  blogg the other day. En skulle tro noen hadde plumbert hjernen hennes og at adressen hennes er 2+2=41/2, men sådeles er det aldeles ikke.

( http://ulrikkelunds.blogg.no)

Ulrikke prater nemlig om dette, hvordan en lager en god blogg, hvordan man skal holde seg til et tema, jatt jatt. Det er her jeg bremser hardt med begge beina, spytter snus i frustrasjon og asker på naboen. ETT  tema? WAS!?

hvordan skal en holde seg til ett tema? Forhåpentligvis går en jo TOM for ting å skrive om, dersom man bare jatter om EN ting? hmmm?

sjokkerende nok har Frøken Doll valgt hår og sminke. Riktig nok fordi det er nettopp det hun er god på. Og kritiser meg gjerne for min latterliggjøring, men det er jo det JEG er dyktig på. Nå har jeg ikke 35000 lesere hver dag, men hey, jeg får ros og JA, når du sier jeg er gal, tar jeg det som et komplement.

Jeg har da det man kaller en amøbekarriere innen blogging. Whopdifreakingduh?

Ikke tjener jeg penger på det, jeg slipper spørsmålsrunder og 50 usaklige kommentarer, OG jeg slipper å måtte stille opp i se og hør med overskrifter som: «Blogging er slitsomt»  og «Marthe innlagt grunnet bløt hjerne»

Ikke at det har skjedd de mer suksessfulle bloggerne, men når Lars Tangen omtrent får et nervøst sammenbrudd av å måtte dele bad med 4 tyskere, da vet man aldri.

og nå er det sikkert noen som velger å kaste røyen, trampe i gulvet og rope ompa ompa. NEI jeg er IKKE bitter fordi jeg ikke er en karrierekvinne innen.kremt. blogger. For dere som har fulgt med, er det jo forfatter jeg skal bli, og hva er vel bedre enn litt spydigheter på nett da? hmmm . nei tenkte meg det.

NEI! gjør som meg, vær kjent for åndsvake blogginnlegg blandt venner, skriv det som passer deg, og FOR GUDS SKYLD! TA ALLTID bilder av hva du spiser. TIL EN HVER TID!

Legg igjen en kommentar

