whopdifreakingduh?

Jeg kunne fortalt dere at hovedaktivitetene mine i dag var å sprade rundt edru på fest hos vk, jada. det ville vært å lyve. og det gjør man ikke i Sortevikfamilien. JEG klarte nemlig den herlige kunsten at rote vekk bilnøkkelen til Frøken Juni. *synger*

Såem. etter å ha stappet i meg pasta på pastasentralen (hvor ellers) som en overvektig trøstespiser, skrenset juni inn på plassen med sin mor sin bil. og det er en brillebil det! Hooja! At jeg ikke var ydmyket av Tor og hans jokking på Gøran fra før av, var jeg definitivt det nuh! Herliga London.

Så ble det kjøretur til Breisteinen, Fyllingen, Åsane og så hjem til Fyllingen. JA jeg bor i «Dalen» og JA jeg vet det er et herpa sted, men hey, jeg har 80 kvadrat nesten helt for meg selv. jeg vasser naken etter dusjen og jeg velger SELV om jeg vil la osten stå på bordet. Jeg drikker og H-melk, til Junis store fortvilelse, men hey, det er en annen sak.

SÅ er det et par blogger jeg vil rekamandere.

En god latter forlenger livet: http://larstangen.com

Gode ord er for sjelden: http://blipp.blogg.no/

Jeg har funnet ut at jeg og skal begynne med noe nytt. Horoskop.

Så here it comes. Dagens horoskop: En hver grå sky vil alltid forsvinne ved solnedgang. PIngvinens vinger tyder på god økonomi. kanskje vil en flue fly din vei?

One thought on “whopdifreakingduh?

  1. Tusen hjertelig takk skal du ha 🙂 Skal ta og snuse litt på bloggen din og….. med mindre den bare inneholder inside gossip om slitne IKEA møbler og enda mer slitne Ari Behner! 😀

    BIG LOVE

Legg igjen en kommentar

