Jungeldyret Hugo

Det er gått to dager. jeg får vel hyle inn noe her før jeg spretter avgårde som en noe overivrig skolejente.
jeg og Tor skal nemlig se Bruno. Ti over åtte går bussen min. og er sitter jeg, kl halv åtte, mens Michael Jackson hyler i bakgrunnen.
Og for dere som ahr bygget dere syke konspirasjonsteorier anngående the king of pop, så kan jeg helt ærlig med henda på tærne og med beina i kryss si: NEI, han har IKKE rømt til «dalen».

Jeg er som vanlig alt for tidlig ute. Overhodet ikke planlagt, men siden Tor ringer meg kl nitten null null og presterer å komme med at han nå er i byn, MØKK alene, stresset jeg litt.
Ikke det at han led på noen måte, han koste seg han, mens han så på en mann som sjonglerte.
jeg kan se for meg en Tor i et humør ala Forest Gump stående midt på torgallmenningen. Bra Tor. Bra!

Nå skal jeg ikke kritistere min eneste gingervenn, men han er snål til tider. kanskje vil du nå kaste hasselnøtter på meg og rope «DIN MOR» nå, men jeg vil se på meg selv som pretty normal. Greit, jeg har mine sleivspark. men hallo. Det har alle.

Hvorfor klarer jeg alltid komme inn på meg selv når jeg snakker om andre? Det er sikkert en sykdom. Sier vi.

Forøvring kan jeg også fortelle dere at å stoppe å røyke var LITT vanskeligere enn det jeg hadde regnet med. Jeg sprakk og sluttet igjen. Jeg lover dere. Den mentholrøyken sitter nå på kjøkkenbordet mitt og bare roper på meg. Jeg skal prøve å la vær å ta den med på kino. Hvis ikke kommer den til å overvinne meg. Cola derimot har tapt slaget for lengst. Av ulike grunner ser jeg for meg at Cola i menneskeform hadde vært en noe overvektig dame, men det er ikke viktig i denne sammenheng. Olden Dråpe med villbringebær og blitt min nye BFF. Heia heia.
Jeg trengte heller ikke et lavbudsjettsprogram til å avgjøre det en gang! 😀

19.40. Tiden snegler seg av sted her. jeg KAN rydde. jeg KAN vaske klær, men nei. jeg velger heller å skrike med til City of Satan!

Hvis ikke Bruno er bra blir jeg nesten lei meg. tror jeg. ikke vet vi. det får vi se på. Jadda.

Legg igjen en kommentar

