Midtun Kamelutleie

Ja, for de som har glemt hva jeg heter, hvordan jeg ser ut og hvordan jeg lukter, mitt navn er Marthe. slik. da var det på plass.

Mens Stein Erik Hagen rømte landet, Juni ble avhengig av sjokolade og jungelplanter fant veien inn i min stue, har jeg rett og slett NESTEN glemt at medvirke dere i min herlega verden.
Ikke det at en dritt har skjedd. Vel. Vi hadde innflyttningsfest hvor jeg løp rundt i en refleksvest. Berit har funnet seg selv, og for de som vil se Ole i Bh, så ligger bildene på face. Joda. Fest ble det.
Så nå sitter jeg i en nedrøyk leilighet, med beina på bordet, sjokolademelk i koppen og en ødelagt vannpipe i bokhyllen. Det har også kommet en kondom på min fine hvite katt som også hører til i hyllen. Hvor kondomen kommer fra, om den er brukt eller kun plassert der for moroskyld, det aner jeg ikke, da jeg rett og slett har bestemt meg for å nekte å ta i den.

JO! Etter en noe full tur på byn, og en tur innom silver, husker jeg svakt at jeg hoppet på en stakkars mann, du vet, den mannen med tusen lyder, sa noe veldig teit, og mente bestemt at han kjente juni. Holy crap.
And if you read this, I’m truly truly sorry.
(det er nå det ville vært snillt av dere der ute å tilby meg et hull jeg kan grave meg ned i og forsvinne til evig tid)

Bortsett fra det, har jeg ikke gjort meget. Junis mor har vært så elskeverdig å utstyre oss med en salmebok, som Renate i går fant det for godt å synge høyt fra.

Pååååskemåååårgen.. Jada. I say no more.

Hva jeg skal nå? Nå skal jeg kle meg såkalt staslig, og stikke på metro, hvor jeg kan danse rævva av alle de for pene blondiene. Noe jeg har gjort nå hver onsdag. Så for dere som liker å se marthe drite seg ut, Metro it is!

Naboen min over synger å jul med din glede? Ikke vet jeg om hun har en annen tidsregning enn oss andre normale mennesker, men surt var det hvertfall!
Skål verden, jeg har ikke glemt dere, jeg er tilbake, og om du måtte tro du slapp unna, FEIL

Legg igjen en kommentar

