tærforlengelse neste?

jeg har jobbet i 7,5 timer. Hodet mitt er fylt med tanker om en kronikk jeg skal skrive og knuse BT med. jeg kommer hjem fra jobb. I crocks. som forøvrig er hvite. jeg lager meg mat og jeg ser litt på tv. så tenker jeg: ouu! posten!

Ikke vet jeg om crocksene krymper tærne mine, men iallefall. Der. Ute ved postkassene, står en gammel mann, som for lengst var gått ut på dato. Han skal OG hente posten etter middnatt.

Noe sier meg at han begyne å gå ned trappene kl 22.15, men det snakker vi ikke så høyt om.
så. DER. ut av det BLÅ får jeg denne hyggelige kommentaren: JA MEN GURI LAND JENTE! DU HAR JO FOR SMÅ TÆR!

Jeg dirret litt med det ene øyet før jeg klarte å lire av meg: NEI GURI, har du SETT.

noe sjanglende sneglet han seg inn i bygget igjen. Tilbake stod en forvirret, tilbaketrukken og såret Marthe. med helt tydelig for små tær.

Legg igjen en kommentar

