dingeling

Meg og min mor hylte over Vidden i dag! Min mor hadde tatt med seg sitt brukkede ribbein. Ikke i en Coop Obs pose slik noen av dere vil tro, men som bærmeis for sine indre organer. Umulig sier du? vel. da har du ikke møtt min mor! Hun er tøff!

 Vi rasket over fjellene på en halv time. nuvel. tre kvarter. Vi brukte litt lenger tid enn forventet, da en mann så og si nesten dyttet min mor i en myr. Etter å ha rast over fjellet fant vi det for godt å stoppe litt på ulrikken før vi løp videre. Jeg prøvde å imponere turistene ved å løpe de siste 15 meterne, slik at det så ut til at jeg hadde løpt hele veien, men det var ikke en snurt å se på toppen. furt.

Gåen i lårene og solbrent i jeset tok vi banen ned. Jeg ble brun på beina riktig nok, men i den form at det så ut til at jeg hadde gått oppover mine egne bein. Jord og gress med ande ord. Herlich.

Så bar det til den blå steinen hvor de to tuppehønene Kristine og Marin satt og ventet. JENTEKVELD! meeen. først bare MÅTTE mor inn på Platau og kjøpe akkurat lik jakke som hun hadde fra før. ingen forskjell spør du? vel. joda. plenty. Den hadde luftehull under armene.

Note to self: Film på tv –> den bitre smak av te

verdt å se? neppe.

 

Vel. videre. jentekveld. Wok, røyk, snop i den andre rekkefølgen. Så ble det da ramset opp året som hadde gått i den form av walk og shames og andre ting vi hadde fortrengt. kremt. Takker ingrid. Takker. Liste ble laget og ting ble skrevet ned. Latter og rødmende Marin-er, samt en og annen flau Kristine. jada. jeg rødmet jeg og, men herregud. Det var Ingrid sin feil. Promise.

Uansett. Ting ble gjort og ting ble sagt. Det som skjer på terassen forblir på terassen. Besides. jeg har middag i morgen og verdens kuleste stue.

Pusekatten som jeg skulle kalle for lommerusk uteblir, jeg skal reise verden rundt og er jeg heldig, gidder jeg vaske klær! LIVET ER HERLIG! 😀

Legg igjen en kommentar

