ryddhelg!

marthe har endelig litt fri fra jobb, så nå er det på med vaskehanskene, jiffsprayen og bestemorforkle! her skal det VASKES!

(så har me juksa lite)

Ferdig! 😀 Det var sån halvveis digg! Eneste som gjenstår nå er rommet mitt og alle klærne mine! Juni sin seng er kastet ut og brent i stykker så nå venter jeg bare på at restene skal bli hentet og husleien betales! 😀

Filmen om mitt liv er by the way: He’s just not that into you.
Skremmende nok stemmer alt sammen, så nå sitter jeg her som et lite føll og føler meg veldig, veldig, veldig truffet.
Jeg har også kjøpt en ny neglelakk, og får å bruke Lisa sine ord, den var GØY!
så nå ser finger og tånegler ut som om de er med på at nytt grafittiprosjekt! For å gjøre hele greien komplett har jeg nok en gang farget håret, denne gangen i en matt brunfarge som gjør at håret mitt ser… fissent ut! Takk til Lisa som også klarte å farge halve nakken min!
Jeg kjenner og at intetsigende pjatt ikke hører noen steder hjemme her, så det tar ikke så lang tid før jeg kommer med noe hylende morsomt igjen. dere er kun nødt til å smøre dere med tålmodighet, så kan de utroligste ting skje.
Hvis dere har ønsker, for det er jo slik det fungerer når man blogger og noen faktisk gidder å lese den, at leserne skal få lov til å ønske seg noe. Så hvis dere absolutt har noen ønsker eller formaninger om hva jeg skal skrive om, så sett i gang og mail meg på den adressen dere verken har eller kommer til å få!

Skål for usaklegheieter og Lars Tangen.! LENGE LEVE LARS TANGEN!

Legg igjen en kommentar

