rølpefyll

Nei så var det på tide med fyllarølp atter en gang. Denne gangen dukket faktisk mine egne venner opp, med sprit, øl og frossne jordbær. Alkoholen gikk ned på høykant og musikken gikk andre veien. Før vi visste ordet av det, stod Onkel politi på døren og en noe brisen Marthe måtte gjennom et 3. gradsforhør på gangen. Musikken ble ettertrykkelig nedskrudd, spriten gikk fortsatt ned på høykant og Håkon hadde biologiske diskusjoner på terassen til stor fornøyelse av resten av gjengen. Riktig nok datt resten av gutta ut på ordet «pupp» og «sex», men hey, han prøvde.

Før vi visste ordet av det satt vi på bussen og ovenpå var et faktum. Deigedansing ble for kjedelig og meg og Marin var ute etter 5 minutter, tyggende på en panini eller fire. Ikke husker jeg hvordan jeg har klart det, men lønningen er forsvunnet, min nyinnkjøpte hatt er noe ødelagt og neglelakken er gått fra turkis til rosa.

kjekt var det, dyrt var det, og noe flaut da politiet visste godt hvem jeg var grunnet mitt. kremt. navn.

Det var stas, jeg er ikke bakfull og min mor har prøvesittet i min nye sofa.

Legg igjen en kommentar

