Vondt i viljen – den nye skrivesperren!

GOD DAG!

Jeg burde vel egentlig skylde på Mexikaneren, at jeg ikke har skrevet her inne siden. Tidenes morgen egentlig. Because, frankly, det er jeg som styrer denne verden. Noe som virkelig fikk meg til å finne ut av hvordan man betaler en Internett regning var reprisen av «Skal vi Danse», blant annet med Jan Thomas. Hans forsøk på å være lidenskapelig og sexy ble bare for meget for meg.

Uansett. Livet mitt har ikke blitt oppdatert så meget at det burde skrives om…

JEG HAR FÅTT MEG KJÆRESTE!!

OK. litt vel desperat. jeg kan vel heller roe det ned med at..

KJÆRLEIK MED FYRSTE BLIKK!

vel. kanskje ikke den heller. men det var altså slik det skjedde. Jeg fant ut i forrige uke at han kanskje hadde strukket det litt langt da jeg traff ham da han sa jeg var flink å danse, men for meg var det perfecto. Hvis du nå enten ikke skjønner hvem jeg snakker om, eller tilhører den gruppen mennesker som ENDA tror jeg er lesbisk, følg med.

Han heter Alexis. Er fra Mexico og er. Perfekt. Slik er det bare.

n509942327_581621_6416

Se? er han ikke nyyydelig?

Nå skal ikke jeg bli helt sentimental her, men det pretty much det som har skjedd den siste tiden. Og jo. Jeg har og festet i min eks gamle leilighet, møtt hans søster på bussen til byn, OG truffet Inga. Dagen i går var med andre ord, svært givende.

Nå som internett stadig gir fra seg noen skvip og muligheter for skriverier, lover jeg at jeg skal ta turen innom og hyle fra meg. Men det er ikke enkelt nå som jeg også skal gi ut CD-singel: «I hate, I hate, I hate Jan Thomas».

Ooo.. jeg liker min egen tankegang, men det får bli med ideen.

SKÅL people. SKÅL

Legg igjen en kommentar

