Visste du at?

Jeg har søkt en del på internett.

Grunnen? jeg sitter alene hjemme. Mannen er reist hjem til sine respektive foreldre i Mexico, og jeg har ikke så mye å gjøre på.

Vel. jeg kunne sikkert ryddet mer enn det jeg allerede har gjort og jeg kunne nok vasket noen klær. Men det er ikke like morosamt som å leta etter informasjon på nettet. Det man da gjør er å søke på google.no. Skriv nett det som passer deg, og du finner utrolig mye kjekt.

jeg søkte litt rundt på kaffe og kom fram til dette:

Hvis du skrek i 8 år, 7 måneder og 6 dager ville du produsert nok energi til å varme en kopp kaffe. En noe komplisert måte å lage kaffe på, men hey! Det funker!

Så fant jeg også noe som kunne vært noe for fattige og maktsyke land. Ønsker du å kunne utrydde USA med en aldri så liten atombombe.vel. sett igang.  Det gjelder da bare å holde bak-kanalene åpne i 6 år og 9 måneder!

Og for dere som tror alle jenter faker: En gris har orgasme i 30 min. Prøv å fake DEN du!

Kinasjakk kommer btw ikke fra Kina, men ble oppfunnet i Tyskland på 1800-tallet! SÅ DET SÅ!

Jeg fant også ut at jeg ALDRI skal svømme mer på vestkanten, da etter en times svømmetur får man i seg en halv liter urin. Så mye for gøy og plask i vannet.

kjekt å ha.

kjekt å vite.

Nå som jeg bor alene, kommer det nok flere sprell fra min side! TIHI

One thought on “Visste du at?

Legg igjen en kommentar

