banan i eggdeleren?

Nei, så hadde man samlet opp nok energi til å underholdere dere små-gnagere. Nå er det tross alt dere som underholder meg, slik at jeg kan spre galskapen, men siden jeg har sittet nokså isolert på en bensinstasjon i det fjerne og runket dompapp, har dette selvsagt vært noget vanskelig!

MEN. Man får ikke mer moro enn det man lager selv. Derfor skal jeg dra litt i langvottene og kline til med en egenprodusert liten sak. How about nooOO…

Uansett. Edderkopp og gullfisk er kommet i hus, etter en noe svært velykket flytt-inn fest. Marie spasmer seg tilstadigheter, da hun vet at styggedommen er liv levende og fryktelig sulten på mitt rom. Jeg har da fått den plassert på mitt nattbord, som en noe uattraktiv vekkerklokke. Men hey, hva gjør man ikke for skjønnheten?

Før jeg tar ladegrep om festligheten vil jeg forresten meddele dere alle: JEG DRAR! HADEEEEM! Hvor spør du? Vel. Min kjære mann (?) er fra Fahjitasland. Så jeg tenkte jeg skulle stikke ned der etter jul og henge rundt der nede med sombreromenn og tequiladamer til april. JA, jeg skal til mexico. Misunnelig? Vel. Synd for deg.

For å være ærlig har jeg intet at meddele, men siden jeg da ikke jobber døgnet rundt, OG fordi Alexandra etter uttalige sigaretter, kunne meddele meg at bloggen var noe innholdsløs. Så takk til deg. Hun mente også at jeg burde ta for meg de virkelig store samfunnsproblemene vi har her i landet, og jeg vil derfor ta for meg Linni Meister og Charter-svein i neste innlegg. (NOT really)

Gudrun er forresten sluttet på bensinstasjon og gudrun er da meg. Marie og Vegard har flyttet inn, noe som har resultert i svært mye brettspill-spilling og tedrikking. Stine får gjennomgå når jeg drikker kaffe, og det viser seg at jeg er forferdelig dårlig til å spille GTA. Som jeg tror er et skyte skyte pang pang spill. Gudene vet.

MARIN derimot har reist til Tangoland for å svinse på svansen sammen med resten av bølegjengen, og jeg teller dagene til jeg skal få sitte 18 timer på fly! Hepp hepp! Gav dette deg noe spesiell mening? Ikke? Vel. Ikke meg heller. Men jeg lover deg. Når jeg har tid och energi skal jeg kline til med en saftig sviske!

Legg igjen en kommentar

