Røykeslutt

Etter å ha prestert å servere Alexis en noe gråhvit løgn om at jeg hadde sluttet å røyke, fant jeg ut at jeg tilslutt var nødt til å faktisk gjøre gjeldene. Ikke bare fordi man ikke skal lyve og alt det andre fjaset Gud maser om, men det hadde ikke sett særlig bra ut om jeg kommer til fahjitasland som storrøyker.

Enig? flott.

Dag 1 gikk igrunn strålende, da jeg hadde julegaver å lage, poker å spille og i tillegg var det svært kaldt ute.

Dag 2 forsvant snusboksen og jeg begynner å miste håret. jeg er også sikker på at jeg har fått en ny føflekk, som et resultat på akutt nikotinmangel.

Dag 3 er helt forferdelig. føflekken har forsvunnet, jeg driver å drømmer at jeg er ulike frukter og jeg er overbevist om at jeg har begynt å legge på meg. Ikke det har jeg har spist noe særlig, men de sier jo at man legger på seg. Jeg kan ikke stå foran speilet hele dagen, men i det jeg gikk ut av badet, merket jeg også at øynene mine er litt mindre blå. skyldes dette, kun fordi jeg slutter å røyke? Muligens. Eller er det slik at jeg nå finner en haug med unnskyldninger, slik at jeg kan gå tilbake til å sutte på nikotinrør, istedenfor å tygge på sugerør? Jupp.

Og så grei som dere er, tenkte jeg at jeg s…veeent nå litt… rewind.

Så grei som JEG er, tenkte jeg at jeg skulle la dere får være med på denne herligheten! SÅ følg med!

I morgen! OH YES! DAG 4! HVA KAN SKJE?

mister jeg håret? Blir huden min gul? Vokser det negler ut av magen? Gudene vet. I MORGEN!

Legg igjen en kommentar

