Røykeslutt my ass

Dag 4 gikk rett vest som jeg pleier å si om tragiske hendelser.

Man regner nesten med at man tar seg en sigarett når man står å venter på bussen klokken seks om morgenen, når man kommer til unnsetning til sin nydelige venninne en kald mandag morgen.

Og etter fire dager uten sigaretter, vel. jeg føler meg som et nytt menneske. Vel. Igrunn ikke. Den gule huden var visst noe jeg innbilte meg, i følge Lisa, og at håret mitt ikke vokser like fort som jeg skal ha det til, har kanskje ikke noe med at jeg sluttet å røyke likevel.

POENGET MITT ER! jeg tror jeg er nødt til å begynne på nytt igjen,  eller kanskje jeg bare skal se hvor lenge jeg klarer meg uten røyk i strekk, og så ikke ta det at jeg tar meg en røyk i ny og ne som en nedtur?

Giiis. jeg er fryktelig dårlig til å motivere meg selv merker jeg. Jeg tror bare jeg skal innrømme det. Detta gikk skeis. Ikke har jeg begynt med morgentreningen min heller. eller. vel. jeg løp fram og tilbake utenfor nav i dag, da man kan si det slik at man var LITT tidlig ute. (2 timer)

Så røykeslutten kommer i neste uke. NÅ skal jeg tape masse penger på poker, saksøke mullah Krekar og kanskje finne ut hva Shcjøtt-Pedersen gjør på!

BYE

Legg igjen en kommentar

