Blakk og Gretten – DITT nye treningssenter

Er du blakk?

ER du gretten?

Hender det at du trenger et sted der du kan få ut frustrasjonen?

VEL! DA HAR JEG STEDET FOR DEG!

Jeg har sett meg lei av SATS, BRUN OG BLID, SPREK OG GLAD, etc etc, treningsentre med overtrente menn, aerobictrenere full i både silikon, og så overtrent at det burde vært en lov mot det.

Jeg er lei av å trene på sentre, der gamle menn tviholder på de få musklene de har, der jenter med perfekte kropper trener og der alle de deilige mennene er homo. grynt.

Jeg GIDDER rett og slett ikke bruke mangfoldinge tusen kroner på et treningsenter der jeg trener 2 ganger i uken, men ender med å gå etter femten minutter hver gang fordi hun som løfter vekter foran meg og KRIMINELT mye mer trent og penere enn meg selv.

DERFOR! har jeg funnet ut at jeg skal lage et eget treningsenter. Og slik vil opplegget være:

FØRST: Alle som skal være med å trene, får matchende treningstøy, som gjør at magen blir flat, puppene blir fastere og ikke minst, rumpen blir herligheten selv. SÅ! Helles det nedpå med en noe usunn kjeks, et glass vin og hvis du vil, får du røyke. Inne selvsagt. Så klager vi litt over dem som er penere enn oss.

Nå kommer det som er digg: Etter å ha konsumert usunn drikke og mat, og hyl litt, er det på tide å hyle litt mer. Til motiverende musikk, får du hyle, skrike, grine, slå, etc, alt som gjør at frustrasjonen over mannfolk, unger, jobb, idioter og modeller, og ellers de som er bedre enn deg, forsvinner.

Etterpå er det selvsagt spa med massasje og catwalk med nakne menn.

Du går inn som en frustrert, blodsprengt blakk kvinne, du går ut som en rolig, avslappet, balansert og, selvsagt like blakk kvinne.

Jeg ville gått der. ville ikke du?

One thought on “Blakk og Gretten – DITT nye treningssenter

Legg igjen en kommentar

