Reisesyk?

Joda. Eg vakna i morges. Sånn som jeg pleier når jeg ikke gidder å sove lenger! HEPP!

Anywho! Jeg har nå gått og siklet på kalenderen og datoen 17 januar! Ja, jeg vet jeg sier det til ALLE som gidder å høre på, men det er jo da jeg skal reise!

Det er nå 12 dager til jeg fliser avgårde til sombreroland, og jeg har sånn ca superpanikk. Ikke bare skal jeg sitte på et fly og kokkelure i evigheter, men det har seg slik at jeg har syndet. NEI, jeg spiser ikke bare midten av kjeksen, men jeg kan ikke et kvidder med spansk. Ikke et eneste ord. ELler jo. jeg kan ordet for ost, men man kommer ikke langt i Mexico med å gå rundt å si ost. Gjør man? Nei. det var nettopp det jeg tenkte meg.

Såem. What to do? Lovely.

Jeg har enda ikke begynt å vaske klær. jeg har 12 dager på meg. hvilket er litt knapt. dere vet oss jenter. Jeg merker jeg har fryktelig lite inspirasjon for å skrive, og jeg sparer vel det egentlig til jeg får lov å skrive reisebrev hjem til dere nydelige skapninger. Kanskje kommer det også med et vits eller to! TENKE SEG TIL!

SKÅL!

Legg igjen en kommentar

