Ryddedag!

God morgen til deg og ja!

Jeg våknet med lue på hodet og mobilen under madrassen. Ikke spør. jeg satt alene i går og drakk en flaske med vin mens jeg så på søppeltv og etter en noe rar samtale med min mann i sombreroland tror jeg at jeg fant det for godt å gå å legge meg. med lue på. Tankegangen min er ikke alltid på sitt beste. Tror jeg.

Btw. huden min ER blitt gul, men om det kommer av at jeg har tatt vaksiner eller er gått tom for røyk er noe usikkert enda. Trengs litt mer research for å finne ut den eksakte grunnen. Uansett. Det blir lite fett å komme ned som den eneste gule nordmann i mexico! HEPP!

Jeg har da påtatt meg denne syke, SYKE oppgaven å rydde både kjøkken, bad, stuen OG mitt eget rom. Og sånn som verden fungerer i dag, vil jeg, etter å ha ferdiggjort mitt prosjekt, være en verdig kandidat til Nobels Fredspris!

Så her går jeg da. Fortsatt med lue på hodet, synger på fransk sinatra sanger, mens Jonathan fra Spotify lirer av seg slibrige reklamefraser!

LIFE IS GOOD! 😀

Det er enda 11 dager til jeg reiser, og fortsatt er det slik at jeg mener jeg har for kort tid til å pakke, selv om Alexis mener «you are gonna buy so much shit down here!», har jeg tenkt å pakke kofferten ulovlig full! mOHAHAHAHAAH

Gud. ok. Eg døyr?

Legg igjen en kommentar

