Global oppvarming?

Veronica mener jeg blogger om piss i havet. Noe som igrunn er feil. jeg blogger ALT for lite til å få med all urinisering som forekommer ved havets strender og lignende!

Men som regel har Veronica litt rett også! Jeg blogger nemlig om svært uvesentlige ting. Og noen ganger røsker jeg meg selv i haleroten og hoster opp noe viktig. som, dessverre, ender opp med å bli noe helt tåpelig noe. Se! Nå gjør jeg det igjen! jeg hadde egentlig tenkt å hyle litt om global oppvarming, også ender det med at jeg skriver om. piss. i ..havet. Akk.

Og når vi snakker om global oppvarming. Er det ikke da meningen at det skal bli..varmt? at isbjørnene skal lide, at breer smelter og at alt blir litt som.. ja.. Syden?

Når jeg nå kiker ut av min noe forfrossne vindauge, sklir gamle damer på isen, hunder fryser fast i bakken og sist jeg var ute og gikk var det bare 100 minusgrader. MINUSGRADER!! JENS!? er termometeret ditt ødelagt? har noen tuklet med gradestokken din? Er det sponheim som har vært et lite bøllefrø igjen? For jeg husker svakt at en noe overstylet statsminister satt på nyttårsaften og maste om OPPVARMING! OPPVARMING. Akk. Jeg ser for meg Jens leser gjennom talen sin og sier til sekræteren sin: «Atte du, det er jo sprengkulde over hele Europa, jeg kan jo ikke si at alt smelter da!». Og det eneste som da skjer er at den lille damen med briller svarer oppgitt: Det er jo det som ER global oppvarming».

Jeg ser for meg at Jens er litt som Randy i «My name is Earl»

JA, det var bra vi stemte riktig ved valget folkens!

One thought on “Global oppvarming?

Legg igjen en kommentar

