MEXICO – so far so good!

Ankom mexico for omtrent en uke siden. Har overhodet ingen kontroll paa hvor mange sigaretter jeg har igjen, og burde vel sluttet for lenge siden. Spansk-kunnskapene mine har vist seg aa vere paa storrelse med en halv ert og jeg kan vel ikke si at jeg foeler meg spesielt hoy i hatten!

Men ein ting skal vere sagt, for jeg loper ut i solen og leker med Shiva. For dere som tror at Mexico er et fattig land med esler og smaa menn med hatt og bart, saa har dere delvis rett. MEN! Mexico er ogsaa proppet til randen av nydelig natur, hus, musikk og forbannet sterk chili!

NEI, jeg befinner meg ikke i slummen med en halv nyre og trekvart tarmsystem. Jeg tilbringer dagene mine hos svigermor, paa en diger terrasse, tilhorende et digert hus med 4 bad, og en haug med hushjelper! JEPP! og det verste er at alle har det!

En pakke royk her koster 15 kr og en liter med beer koster 10 kr! Prisene er nede er til aa gaa bananas av!

Har erfart at engelsk duger overhodet ikke, saa mine kommunikasjonsmetoder er forbeholdt improvisert doevespraak, og noen enkle spanske fraser! Queso har jeg enda ikke fatt brukt, og for dere som er litt redartdert, betyr da dette OST!

Mexico er fantastisk, Alexis er solbrent og jeg er blek som et snoflak!

DETTE er shiva!

HUN ER MIN! hun er 2 mnd, og er en stafford bull terrier! hun liker sokker, bher og er ogsaa veldig glad i sko! Helst dem som har litt…duft!

One thought on “MEXICO – so far so good!

  1. så fint å se at du koser deg marthe mor 🙂

    Det er forresten en sånn hund vi skal ha! De er bare super søt.. helt til de blir stor og sterk.. er litt søt da også, men også veldig mye sterkere enn meg og deg 😛 hehe…

    forttsett å oppdater! det er kjekt! 🙂 🙂 kos deg i hel!

    klem klem

Legg igjen en kommentar

