TJENA!

Jada. Jeg befinner meg fortsatt mexico. Har vært her en måned nå. Jeg burde vel befinne meg på en strand med palmer, billig øl og annet nusk. Men neida. Her sitter jeg. I sengen. Med appelsinjuice og hostesaft i den ene hånden og en sokk shiva tok med seg opp i sengen i den andre. Det har seg nemlig slik at jeg er SYK!

Bihulene mine skriker etter hjelp, og for å være ærlig så gjør nå skoene mine det også. Shiva har fått sansen for dem.

Videre har hun nå mistet interessen for mine gamle sko og gått over på noe langt mer spennende. Hammeren til Alexis, som hun nå drar meg seg over gulvet.. og deeeeer måtte hun på do ja! Herlig.

Kom ikke her å si at det er lett å ha hund! Spesielt ikke en som elsker å gjøre alt som er galt og litt til. Fant btw ut at hun ikke var blitt flink hund og bare bæsjet ute, neida. Her hadde vi funnet den ultimate løsningen. Under sofaen. Forholdsvis har hun enda ikk gått løs på undertø…..erh.. never mind.

Alexis rydder rommet as we speak og jeg synes synd på meg selv, liggende i sengen med shiva, 4 bher, en sokk, en sliten liten bamse og juicekartong som nå ligner et krater. Flink hund. Flink.

Mexico er by far helt fantastisk! Maten her er utmerket, sterk som fy og billig. Været her er enda bedre. Hvis du ikke koker over i solen, så fryser du, når det regner. Men jeg klager ikke. Mexico er alt annet enn et fattig land med korrupsjonsproblemer.

Og for dere som tror jeg stikker på Taco Bell på hjørnet for å skaffe meg lunsj, GET A GRIP! HER serveres det ordentlig taco, og det vi kaller taco hjemme i Norge, kan ta seg en bolle. Det er INGENTING samm….fanden, der røk sko nummer 2. Anywho…Taco her nede er konge, og de spiser ikke bare taco. Er alt fra fisk med nydeligheter til oksetunge. Jada. Det fikk jeg servert til middag i går. Og ingen informerte meg om det før jeg hadde gaflet det i meg. Om magen min vrengte seg, hylte etter psykiater og andre sterke medisiner? Hva tror du?

Livet her nede er en eneste stor ferie, og ikke bare for meg. Det er ikke en eneste person i denne lille byen som stresser. Overhodet ikke. Kommer man forsent, vel. Så kommer man for sent. Er man blakk, vel så er man blakk. Er ikke så meget å gjøre med det!

Norge har vanvittig mye å lære av mexico, og ikke bare hvordan man rir på esler! (som btw er vanskeligere enn man kunne tro)

Legg igjen en kommentar

