Overflødig hud og slikt

Tek da med ro! Eg har ikkje lagt på meg i Mexico. Sondre mener noe annet, men han veier ikke mer enn en fogel, så det bryr vi oss ikke så meget om!

Ikke var jeg med på Paradise Hotel heller. Hadde store planer om å late som, men skjønte fort at det ville gå den gale veien. Folk ville kanskje tro meg.

Jeg hadde da selvsagt et emne jeg tenkte jeg skulle mase om, men det får blir en annen gang, da jeg etter 3 mnd har utviklet gullfiskhukommelse. Såem. jarhm. jeg tenkte jeg bare måtte komme i gang med bloggingen igjen. siden det faktisk er folk som leser dette skvipet.

SLIK. DA skal vi ta for oss Lars sponheim og hans sjarmerende ve….eeee.. nei.

jeg burde kanskje lagt til et koselig familiebilde, eller noe som beskriver mexico relativt bra, men jeg fant ikke bedre bilde enn dette! Så kos dere og før dere vet ord av det kommer det noget ustyrlig spennende. jeg må bare på nav å få inspirasjon først!

One thought on “Overflødig hud og slikt

  1. luve u baby 😀 you will inspire me again someday soon i hope with your hysterical bullshit 😛 about things like legevakten 😛 and lars sponheim and sheeps 😛

Legg igjen en kommentar

