Oppdrag røyketelefon

Joda!

Du leste riktig. nok en gang skal jeg begi meg ut på dette bedritne prosjektet.

Det verste er at det ikke er min ide, men samvittigheten min sin. Og det hjelper lite at det står på pakken: RØYKING FØRER TIL EN LANGSAM OG SMERTEFULL DØD!

bare det at det er på nynorsk er ille nok.

Så joda. Jeg skal da slutte å røyke. Noe som gjør at mine daglige kaffedater kommer til å bli en utfordring. DAGLIG kaffedater. Guri. kanskje jeg burde sluttet å drukke kaffe og.

Nei. det får bli en ting av gangen. jeg skal bli min egen røyketelefon. Så når ipoden min kommer i posten, da skal jeg ringe meg selv, for det går vel ann med en ipod? HMMM. og så skal jeg prate med meg selv om hvor forferdelig det er at ikke røyke.

FAEN. all denne snakk om røyking har fått meg noget sugen på en giftpinne. en siste gang er vel kanskje ikke så gale? HELVETE.

Så. mine småråtne lesere. noen forslag?

Status:

Røykt i dag: 0 (!)

Kommer til at røyke i dag: 1 (?)

Antall nervesammenbrudd grunnet mangel på nikotin: 15

One thought on “Oppdrag røyketelefon

  1. Flink du er mongo! jeg har hatt mine nervesammenbrudd pga det der selv 😛 hahahahah tidi det der håper du klarer det!

Legg igjen en kommentar

