Carl den store

Paradise hotel er avgjort og vi har nå en stund kunne gledet oss over at mini-Petter og kusinen til linni vant.
For å være ærlig har jeg ikke fått med meg et fnydd av serien, men oppdaterer meg en gang i uken, da torsdagskveld fra nydalen tar frem det beste fra serien!

Men tilbake til dette sjarmtrollet av en vinner! Carl. Bærumsgutt med alt tilbehør. Sleskete holdning, Anntydning til ølmage og sleik! Og hvilken iq!!!!

Jeg skal ikke gå i detaljer, i frykt for at Bærumsmobben tar turen over fjellet. Hvem frykter ikke unge gutter i spissko, utstyrt med hårspray og eplemartini?

Det jeg IKKE skjønner, er da hvilken status han har fått i samfunnet. Det er nå Carl, Didrik og rybakk som styrer sjappa.
Didrik synger på dårlig engelsk, rybakk klimprer på fiolinen på god morgen Norge, og Carl. Vel. han drikker seg bedriten på tv.

Åh hvor jeg er stolt av den norske kultur!!!
Min far kunne fortelle meg om Elvis, James Dean og marilyn Monroe.
Hva skal jeg fortelle mine barn?
At i mine ungdomsår var A-kjendisene, dem som deltok på tvprogrammer, pulte på tv og gråt på direkten?

Ok. Petter Pilgaard skal ha litt skryt. Han fant opp et ord. HELT av seg selv. På hele fem bokstaver.

Nei. Jeg gir opp. Jeg gir opp utdannelse og karrieremuligheter. Jeg skal bli kjendis. Jeg skal få over 5000 venner på facebook og få betalt for å feste rundt i Landet!!
Paradise hotel her kommer jeg!!!!!!

Legg igjen en kommentar

