Marin og Marthe er av giftpinnen!

Det er offisielt.

Giftpinn, røyk, sigarett, nikotinhimmel, kall det hva du vil. det er over og ut. ferdig. finish. Finito. GONE! borte! VEKK!

Marin, min herlige bedre halvdel og meg selv har funnet ut at røyking skal stoppes. Det skal ikke lenger innhaleres herlig nikotin og andre kjekke stoffer. Fest.

først minuttet gikk greit. Både meg og marin klarte oss forholdvis bra.

men så er det dette med våre fine røykevaner. før mat. etter mat. før jobb. under jobb. før salg. etter salg. etter jobb. før sengetid.

erhm. FAIL!

Så. etter et herlig måltid på HOT WOK ble det til. erhm. en røyk bestående av en kulepenn.

det var dag EN!.

jeg er nå på dag tre. FLINKE DAMEN!

og før du påstår at jeg røyker i smug under sofaen, ta deg en bolle. Dette har nemlig Marin funnet ut at jeg skal klare, og da har jeg ikke så meget mye valg. Det er laurdag og det røykes over alt! ALLE røyker nå plutselig! Uansett. jeg har kommet frem til at dette fører med seg en del bivirkninger. Jeg vil ha meg forbeholdt å ta de negative først, slik at jeg får klaget litt mer!

– Økt matlyst. (JEG ETER HELE TIDEN!)

– Økt irritasjon over den generelle mannen i gaten.

– Kan ikke lenger skylde på røyken når jeg synger dårlig.

– Café er blitt KJEDELIIIIG!

skal vi ta the good stuff og?

– Renere hud!

– Sunnere og friskere blir jeg jo!

– Lungene mine slutter å klage.

det var langt mer negative grunner her ja. skal jeg ta det som et hint? er det slik at gud nå sender meg et tegn på at dette er noe du er født til å gjøre? RØYK MARTHE, RØYK!

erhm. jeg skal også prøve ut en del forskjellige metoder, for å se hva som funker mer enn andre saker og rusk.

Metode 1: Rett og slett la VÆR å røyke. Klag til alle som gidder å høre på. (Kunder, damen i butikken, bussjåføren etc)

status: So far so good.

JEG ER HERVED UTILGJENGELIG FOR CAFEBESØK!!!

Legg igjen en kommentar

