Det var en gang en blåhva…Ikke?

God kveld.

Det var dette med den fordømmelig blåhvalen. Og nei, vi snakker ikke om Erna Solberg. (som forøvrig er blitt flink i tennis. 10 poeng til deg, Erna) Jeg snakker om mannen jeg stod i køen foran på mixen da jeg skulle betale for snop jeg egentlig ikke hadde penger til.  Med musikk i ørene og egentlig ikke så veldig engasjert i samtalen, vil jeg nå nomenere meg selv til årets «trakk i salaten» pris.

Ærede dommer. Jeg er uskyldig. jeg skulle bare ha litt snop. jeg var ikke forberedt på en videre lang samtale over min intelligens!! Lite skjønte jeg da mannen gikk ut av køen og snek seg ut døren med et hmpfr mellom leppene. først da jeg hadde spist opp halve snopeposen (forholdsvis rett utenfor butikken) skjønte eg kvifor. Å dra «Erna er litt som en blåhval vitser» når mannen er litt som Erna selv, er en fordømmelig dårlig idé. (JA MARIN, fordømmelig er et ord som er stort, langt og som jeg ikke vet hvor jeg kan bruke og derfor putter det inn i randome setninger).

Såem. Joda. En ting er sikkert. blåhvalvitser blir aldri de samme. Merker jeg har fryktelig lite til overs for blåhvaler. og nå snakker vi om selve DYRET og ikke.. vel. Erna Solberg, Moskva Marit og andre festligheter. (Mannen på Mix)  Og det er ikke det som er poenget heller. Poenget er hvordan jeg klarer å latterliggjøre meg selv, ved å trampe hardt og groteskt i salaten i en hver situasjon der jeg skal «VÆRE FEEESTLIG».

Så neste gang noen spør meg om en vits skal jeg bare si: NEI. Hardt og kontakt. Riste og slenge på hodet. Nei. jeg kan ingen vitser. Kan ikke den om tomatene en gang! NEHEI!

røykesuget er like sterkt som Hansen selv og i følge Marin lukter leiligheten min en god blanding av nyvasket og..»pakkis». kremt.

GOD SØNDAG!!

Legg igjen en kommentar

