det skal ikke være lett!

Før du nå griper deg ved neseroten og påppeker at jeg er litt treig ved tastaturet, skal jeg innrømme det med en eneste gang!  Jeg er fullt klar over at jeg ikke har blogget på evigheter, men det skal vi nå endre litt på. Kommer selvsagt helt ann på, men med mindre internett faller sammen og kollapser med astma, lover jeg på mine små tær at jeg skal ta opp igjen bloggingen som ingenting har hendt.

(Note to self: Legger nå merke til at jeg skriver som om jeg skulle hatt en haug med lesere. nuvel)

Jeg kan vel si såpass at jeg har vært for opptatt. Sånn går det når man jobber for et firma som krever 13 timer av deg hver da, uten å gi deg betalt for det. Nok om det. jeg har prøvd å forklare det til mine kakkelakker, men det er ikke alle som har skjønt at det ikke har forekommet seg slik, fordi jeg ikke har hatt lyst, men rett og slett fordi jeg ikke har hatt tid! TID er vesentlig skjønner dere!

Men men. jeg er tilbake. Noe mer rynktene rundt T-sonen og med noe jeg vil kalle en påbegynt kebabmage.. årh. kebab. NAM!.. anyways.  I dag skal man på fest til Elise. Jeg har valgt å kjøpe Elise en colakork, som mitt symbol på mitt vennskap. Den passer på alle flasker, kan brukes om igjen og kan resirkuleres1 TJOHEI! (For dere på intellektuelt nivå med Solberg og Kleppa og videre småamøber: dette er en spøk)

Håper på å treffe igjen trollene fra videregående igjen! Ingeborg, Helena, Ingunn og selvsagt meg selv. Pluss Marin og Elise. og akk. Det var kjekke tider det! DEr hadde man bloggmateriale! Jeg tror det er mangel på penger, tequila og festlige påfunn som har tømt bloggen min for ord!

I fjor gikk det i Osing, kuk og kebab. Ida Maria konsert som gikk skeis, Tequilafylla som endte i et mørkt hull, politikktimer med ibuxoverdoser etc etc. Akk, om jeg kunne få være 20 år igjen.

Det høres nå ut som om jeg er 35 og ugift, barnløs og karrieresyk, men det slik jeg føler meg. I en alder av 21. Hørt på maken. Jeg tror det er hormonene mine og det faktum at jeg er nyforelsket i mannen i mitt liv, som gjør at jeg blit litt råtten i hjernebarken. Litt ..agurksur rett og slett.

Anyways. Dere får fortelle meg det som skjer i verden rundt dere, og skal du på blokkfløytekonsert, vel, ta meg med da vel, slik at jeg får noe å skrive om. Bare jeg slipper å ta Bybanen.

OOO! Ja bybanen ja! den er festlig den! FloriiiiiiiidA! Dyrt, treigt og med et system som er litt.. småsøtt egentlig. Når man skal av, og dørene snart lukker seg, skrikes og hyles det som om det skulle vært verdens undergang. Litt sånn: HER KOMMER ERNA PÅ PONNI, PASS DEG!

Hva tycker du om bybanen? sånn. helt generellt?

Legg igjen en kommentar

