jeg BURDE…..

ja, så satt jeg her. Jeg er 21 år. Har kun jobb å tenke p…FAEN, privatiskeksamen!!!… erh ja. Viktigst av alt. Jeg har penger på konto og det er fredags kveld. Før du nå hopper av stolen og skriker fest til naboen ringer boretslags styret, hold your horses.

Jeg har nemlig forskanset meg i min egen unnskyldning av en leilighet.  Jeg er innvrappet (spraakraadet, dont even start) i min noget vaskeklare morgenkåpe, en wannabe turban på hodet etter en noe overkokende dusj og har Skavlan på Tv-skjermen. Ikke nok med det. Jeg har et herlig ok fylt glass med vin, en snus under leppen og har også vært såpass frekk at jeg også tilegnet meg selv et flisteppe.

HVA INNE I SIDEBROKEN AV EN NYRESTEIN!?

Jeg vet.  Jeg  BURDE nå vært oversminket, presset inn en kjole som akkurat er for stor over puppene til at noen legger merke til at de faktisk IKKE går innover og 3 cm for høye hæler. Jeg BURDE sittet i en noe klein leilighet og sippet til øl jeg egentlig ikke liker. Jeg BURDE blitt mer og mer høylytt med minuttene og selvsagt også den som taper i alle drikkelekene. JEG BURDE, men jeg GJØR det ikke.

Jeg har tørket inn til en amper liten rosin, som foretrekker å bruke fredagskveldene sine på å koooooose seg hjemme med vin, rød neglelakk, skavlan og en halvtom bodylotionflaske på stuebordet.

Speaking of bodylotion. hva blir det på norsk? … Kroppkrem?.. dont think so!

Jeg har og filt neglene. OG laget en ryddeplan for i morgen. Ser du, det stanser liksom ikke der. Jeg har nemlig laget en NØYAKTIG ryddeliste over ting som må gjøres i morgen. Når jeg egentlig BURDE ligget i sengen og snafset på facebook hele dagen. I stedenfor så velger jeg da å bruke helgen min på å gjøre det fint, slik at Marin skal trives å bo med meg. For det er jo egentlig noen lunde vesentlig.

Fest.

Dette var det jeg hadde å komme med i dag, snafsebarn. Jeg kunne kommet med masse givende og ikke fullt så skapelig, men hvem bryr seg.

Jeg har en mann som er mer glad i chips enn meg, jeg har snusen min i fred og jeg er elsket.  Da kan bare Jan Thomas gjøre både med og uten førerkort for min del!

 

SVEIS

One thought on “jeg BURDE…..

Legg igjen en kommentar

