PMS

OG FØR DERE SKRIKER OM AT JEG HAR CAPS LOCK PÅ, JA JEG HAR DET. INKOMPITENTE IDIOTER.

slik. av.

dette er noe gutter ikke kommer til å forstå seg på, noe jeg egentlig DRITER i.

og det kommer skrivefeil, for nå er jeg så sint at det kribler i fingrene.

det gikk hardt utover fredrik og egentlig er det ikke hans feil, men det er litt hans feil også.

JEG skulle nemlig dra til OSLO, for faen. MEN SÅ ER NSB TEITE! og jeg har ikke fått lønn. og det sto en tekopp på bordet når jeg kom hjem og jeg har ikke penger til mat fordi jeg var så TEIT å bruke det på snus som jeg egentlig må ha og ikke SNAKK til meg om prioriteringer. DU er en prioritering. nei. det ble feii..ÅRH! glem det.

 

jeg er helt alene i huset og jeg trenger noen å ta det utover. MARIN kommer hjem snart. MOHAHAAHAHAHAH

 

FYYYYYYY. det kribler i fingen.

PMS er noe av det mest utbrukelige jeg har vært med på i hele mitt liv. det er greit nok at jeg skal BLØ i en uke bare fordi jeg EN gang skal presse ut en KID, noe som kommer til å ødelegge sexlivet mitt for the rest of my fucking life, men Hallo!!! gIVE me a break da!!

HVA INN I HESTESTUMPEN ER POENGEET med at jeg skal være forbanna i en uke bare fordi?!?!?!?!?!?!

OG NÅ KOM MARIN OG ROBIN HJEM OG DE BARE LER AV MEG!!

 
VERDEN ER URETTFERDIG!!!!!

Legg igjen en kommentar

