Rosablogg meg opp i stumpen

Ja. Det er sant.

Jeg er litt småbitter. Ikke bare fordi jeg i dag kunne lese at om man tjener fett med penger med å være «rosablogger», men også fordi en «rosablogger» IKKE SKRIVER EN DØYT LESELIG!

Hvordan kan mennesker finne det spennende å lese om hva jenter man ikke kjenner spiser?

Si meg, er du en sånn?

Jeg siterer dagbladets sitt magasin. «vi er jo ikke her for å redde verden».  Nei, og takk gud for det.

Jeg har ingen intensjoner om å pårope meg bedrevitenskap. Tro meg, jeg vet ikke bedre. Og før du biter meg i ræven, jeg har heller ingenting i mot det å legge ut nøyaktiv hva som foregår til en hver tid på bloggen sin. Herregud, jeg er da på facebook jeg og for pokker.

Hele greien her er jo at jeg synes det mangler enn annen side av bloggen. Jeg savner litt. harselering. At man leser avisen, peker litt på Jensemann og ler litt og skriver en dings eller to. Setter litt frågen som de kanskje sier på svensk og lager litt humor om det som skjer.

I skrivende stund ser jeg at ikke bare er dette ånsvakt dårlig skrevet, men jeg merker jeg også mister den røde tråen litt.

Poenget er vel. Jeg gjør det gladelig jeg. Men jeg begynner å gå på tomgang. Lars Sponheim er tatt ut av norsk presse, Alexander Rybakk er ikke like plagsom, og Jan Thomas, vel.  Han er til de grader awesome, så det funker dårlig.

Spørsmålet mitt er jo egentlig slik. Hvorfor har ikke JEG en mill lesere hver dag som spør MEG om hva jeg spiste til lunsj?

Hvorfor får ikke JEG betalt for å gjøre narr av ..vel. ja la oss si.. Jensemann?

Jeg kan ikke gi opp heller. Jeg har jo EN som leser bloggen min. (takk mamma)

Kunsten er vel å selge luftsmør så det griner etter.

Har DU noe du mener jeg burde skrelle fra hverandre som en liten løk? Anything?

One thought on “Rosablogg meg opp i stumpen

Legg igjen en kommentar

