Sissels- Sprek og blid, tung og svett

Jeg har trent. Det er helt sant. Jeg tøyser ikke. Jeg ror så det griner etter, sykler så svetten hyler og løfter vekter som et middelaldrene brunstig dyr. Marin og. Hun er mer på dette med å booste brystet. Hun vil ha pørky bryst. Sprente. Runde, faste fine…erh ja. Moving on.

Uansett. Det jeg egentlig vil fram til, midt oppi min egen fordervede treningssyklus, er følgende:

JEG VIL HA MEG FRABEDT FORSTYRRELSER I MIN KONSENTRASJON OM REPETISJONER!

Takk.

Hvem jeg sikter til? Nei nå skal jeg fortelle dem, unge mann! (det er det jeg nemlig forventer at du er)
Et typisk eksempel på overtrening av biceps og triceps.  Et overmål av brystmuskler og pigghår. Og kun på hodet. Jada. you heard me. En bolefaen av et mannfolk, i dyp konsentrasjon ved hjelp av musikk. Greien her er jo at han da hadde minst en million vekter på hver side av giftstangen, og presterer da så og løfte den halveis, skjønner at det nå trykker på bak og SLIPPER vektenstangen ned igjen. Ikke forsiktig, men la den deise i bakken som et og annet slakt. For å gjøre det HELT tydelig for samtlige andre som trener, lager han også en puste..nei. Brustelyd uten like, som avsluttes i en liten pipelyd.

For Marin og meg, som da stod ved siden av på den kjekke rævløft maskinen (ja, vi vil ha hard sprettstuss) ble det ytterst vanskelig å telle til tolv. Hold your horses. tolv ganger 6!

6 ganger hver prøvde vi å telle til tolv. Og det endte i en noe undertrykt fniselatter.

Så, onshuldigen meg, hva får han til å tro at han kan drive på sånn?
Han skremte og vannet av de andre gutta som stod der, som helt til han avsluttet treningsøkten, satt og observerte: how to NOT do it. ved et raskt blitt på hans undersotter, altså da ben, kunne man også observere at de kunne trengt seg en real omgang på en sykkel eller en treningssenter-maskin.
Noe sier meg at han bør holde seg inne når det blåser nordavind.

For meg som da sluntrer lett rundt med flasketuten i munnen i en time eller to, blir dette rett og slett for meget.

SÅ TIL ALLE GUTTER DER UTE MED BRUNSTIGE LYDER OG TYNNE BEIN: GET A LIFE. SE GRAND PRIX, SPIS LITT LØK.

takk.

Legg igjen en kommentar

